2014. március 22., szombat

Metamorfózis (saját vers)

Napsugár voltam, szemüveget húztatok.
Holdsugár voltam, megugattatok.
Tábortűz voltam, szemeteket dobáltatok belém.
Izzó parázs voltam, megtapostatok.
Fáklyaláng voltam, leszúrtatok.
Gyertyaláng voltam, szétkentétek viaszomat.
Gyufaláng voltam, gyújtogattatok.

Megszűntem lángnak lenni, letagadtatok.

Öngyújtóláng lettem, csillapítottátok a lelki terheitek velem.
Zseblámpa lettem, játszottatok velem.
Asztali lámpa lettem, olvastatok a segítségemmel.
Lávalámpa lettem, mutogattatok.
Színes neonfény lettem, képetekre formáltatok.
Tévé fénye lettem, kikapcsoltalak benneteket.
Mozifilm fénye lettem, lenyűgöztelek benneteket.

Belső fénnyé változom.

Leszek tiszta hit prédikátora. Hisztek majd?
Leszek az érzelmek küldötte. Éreztek majd?
Leszek a tapasztalat ereje. Megértetek majd?
Leszek a társaság vezetője. Követtek majd?
Leszek a bizalom pártfogója. Naivnak láttok majd?
Leszek a reménysugár gyújtogatója. Eszméltek majd?
Leszek a türelem szikrája. Életben tartotok majd?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése