2015. április 24., péntek

A titkos üzenetek

A ma éjjeli álmomat osztom meg most veletek. :)

Abban az időben játszódik a történet, amikor még mint a hegyi tündék, kint éltünk az erdőben, és minden tevékenységünk a természethez kötött bennünket. Mert ugye volt ilyen időszak az életemben, ezt mindenki tudja. :D

Az erdei iskolában éppen irodalomórát hallgattunk, és hát tavasz volt. Az órát Nagy Tamás tartotta, és teljesen be volt zsongva, ugyanis egy titkos üzenetet kapott, benne egy szép és pajzán tavaszi verssel. Az üzenet nem volt aláírva, csak annyi, hogy egy titkos rajongótól érkezett. De Tamás napokig használhatatlan volt a tanításra, mert azon merengett, vajon ki írta...

Ahogy teltek a napok,valahogy Tamás, én és Katona Laura a közösség régi malmába érkeztünk, majd Laura átadott Tamásnak egy levelet, melyben az állt, hogy ez a titkos rajongó mennyire becsüli őt, és nem tud-e véletlenül egy ügyes valakit, aki kitakarítaná ezt a malmot.Több se kellett Tamásnak, azonnal nekilátott rendbe tenni a helyet, még két tököt is odatett az ajtaja mellé dekorációnak. Laura megjegyezte nekem, hogy ő írta a levelet, aztán majd ha Tamás végzett, megdicsérhetem őt, de igazán ráfért a malomra, hogy valaki végre rendet tegyen benne.

Majd a közösséget elkezdték ellepni a titkos üzenetek. A művészmestert egy rajongója méltatta, majd rákérdezett, hogy miért nem tud rendet tartani a festékei között. Aztán napokkal később kiderült,hogy az üzenetet a felesége írta. Én pedig csak mosolyogtam, hogy minden férfi milyen könnyen manipulálható volt, egy-két jól betalált titkos üzenettel... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése